Västra Ny Sjukhus

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

epic110
Inlägg: 18
Blev medlem: sön 09 nov 2008, 21:43

Inlägg av epic110 »

ja de ska bli intressant, vi pratade med den där läraren idag.. han tyckte det verkade konstigt att han bara kunde ryska o bott så pass länge i sverige, men har man pengar så löser sig det mesta! ;)

eller så spelar han bara för att ingen ska komma in, en av mina teorier men det är som sagt bara en tanke.. man kan ju säga nej oxå! haha

mutor skulle man bara använda i deras hemland, så det är frågan? :P
Användarvisningsbild
AccL
Inlägg: 47
Blev medlem: ons 22 okt 2008, 10:53

Inlägg av AccL »

Tänkte bara länka för intresserade

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bona

lite historia om byggnaderna
blackelvis
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 11 jan 2009, 12:47

Inlägg av blackelvis »

jag har varit där 2 vändor, har inte stött på några problem alls.. ställde bilen precis utanför, som gick jag runt bland byggnaderna i ca 3timmar, ingen som kom förbi alls..
stället är verkligen att rekomendera, dock är det bara en byggnad som är intressant de andra är tömda på saker och det såg ut som en renovering hade påbörjats.
joel@mfed
Inlägg: 45
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 14:19

Inlägg av joel@mfed »

[quote=""blackelvis""]jag har varit där 2 vändor, har inte stött på några problem alls.. ställde bilen precis utanför, som gick jag runt bland byggnaderna i ca 3timmar, ingen som kom förbi alls..
stället är verkligen att rekomendera, dock är det bara en byggnad som är intressant de andra är tömda på saker och det såg ut som en renovering hade påbörjats.[/quote]

Var du inne?
Skriv svar