Tunnlarna under Furunäset

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Storm_666
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 02 jul 2011, 15:47

Tunnlarna under Furunäset

Inlägg av Storm_666 »

Hallå, Tobbe från Piteå här.

Vet att denna tråd (en annan medlems presentationstråd /benkar -moderator) kanske inte varit så aktiv på ett tag men har lite info angående tunnlarna under Furunäset.
Det finns en tunnel i samma storlek som de brukar vara i dagens sjukhus dock är den/dom LÅNGT ifrån så långa och många som ryktet säger.

Det går en tunnel i mitten av "borg-gården" under hela det stora vita huset, sen viker den av och går under marken bort till ålderdomshemmet som ligger på andra sidan parkeringen mitt emot Step in.

Det har även funnits en tunnel till den gamla läkarbostaden men den är igenfylld då det huset numera är privatägt.

Det finns inga (och har aldrig funnits) tunnlar in till centrum eller Piteå Älvdals Sjukhus som ryktet säger.

Om någon vill titta närmare på tunnlarna så är det bara att PM:a mig så kan vi lösa det.

Hur vet jag nu detta: Jo jag har jobbat på restaurangen som ligger i det gamla sjukhuset, det stora vita :D
Under restaurangen finns ett antal rum och en kortare tunnel som man enbart kan komma ner till från köket.

//Tobbe

Inlägget flyttat då det hamnade lite fel i en annan 28ds-medlems presentationstråd. /benkar -Moderator
Senast redigerad av 3 benkar, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: Inlägget flyttat då det hamnade lite fel i en annan 28ds-medlems presentationstråd. /benkar -Moderator