Ställen i Dalarna eller i närheten av Dalarna

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Låst
kgkb
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 21 sep 2011, 20:18

Ställen i Dalarna eller i närheten av Dalarna

Inlägg av kgkb »

Tjena, har UE:a lite runt om i Dalarna , idkeberget, Grängesberg ! Men är nyfiken om ni vet mer övergivna place ? Ni får gärna skriva övergivna place även om de är på dom platser jag skrivit, eftersom jag antagligen missa massa i tex Grängesberg :) lägg gärna med en bild till varje ställe ni tipsa om :-)
the watchman
Inlägg: 313
Blev medlem: fre 19 sep 2008, 06:25
Kontakt:

Inlägg av the watchman »

Jaha... ? Så vi ska ge dig våra platser vi letat på själva/bytt till oss under fler års aktivitet, och i utbyte så får vi vadå ? Äran att GE dig våra platser ?
Låter som en lysande deal.

LÄS bland trådarna. Finns massor av tips om du bara orkar engagera dig det minsta !

bleh..
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""the watchman""]Jaha... ? Så vi ska ge dig våra platser vi letat på själva/bytt till oss under fler års aktivitet, och i utbyte så får vi vadå ? Äran att GE dig våra platser ?
Låter som en lysande deal.

LÄS bland trådarna. Finns massor av tips om du bara orkar engagera dig det minsta !

bleh..[/quote]

+1
Användarvisningsbild
FairDinkum
Inlägg: 51
Blev medlem: tis 29 jun 2010, 12:53

Inlägg av FairDinkum »

Trevliga svar till en ny medlem. Bra där.
Life is like a sewer - What you get out of it depends on what you put into it
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""FairDinkum""]Trevliga svar till en ny medlem. Bra där.[/quote]

Handlar inte om att va otrevlig i mitt fall. Men sådana här trådar leder ingen vart, särskilt inte om ditt 3e inlägg går ut på att nasa tips utan att skapat nåt förtroende bland medlemmarna på ett forum. Som watchman säger så ligger det extremt mycket research bakom en del platser man besöker och då vill man inte servera det på silverfat åt andra.

Och sen att han kräver att folk ska outa platser med bilder direkt i tråden är iaf nåt jag är emot. Ta sånt via pm funktionen.

10/4

/R
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

kgkb är givetvis välkommen hit, men tråden urartar som synes snart, så den låses, innan det sker.
Finns inga direkta regler mot att fråga efter en lista på "objekt", men reaktionen/svaren blir ofta som här i tråden.

Hänvisar till de uppmaningar som finns skrivna här:
http://28dagarsenare.se/showthread.php?t=2799

/benkar -Moderator
Låst