Hus 16 / Jönköping

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

Tråkigt med all denna vandalism..
Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

[quote=""Stoffe""]joo du jag var där i onsdags.. med lite vilja bröt jag och min polare in oss igenom en sån där sak som sitter vid fönstret :cool: [/quote]

När jag var där så vågade jag inte bryta mig in. Det var ju mitt på dagen och där var folk i området. Det verkar ju ändå inte som att jag missat särskilt mycket när det mesta i huset ändå är förstört. Man blir irriterad över alla vandaler som härjar överallt. Att det ska vara så himla kul att förstöra saker som man inte äger själv. Vari ligger det roliga? Med all den destruktivitet som finns hos många så borde man ta mig tusan tvångsomhänderta dessa och använda dem till att med slägga krossa berg till makadam eller småsten. Så att de får göra någon nytta i livet. :D
Korvakalle
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 21 apr 2009, 14:16

Inlägg av Korvakalle »

Här är bilder från gårdagens expedition i Hus 16 ;) (Fler bilder kommer). Dock gick vi inte genom hela byggnaden då vi trodde att vi blivit avslöjade. Var ju där på dan ;)
Finns även bilder från en annan byggnad i samma område (Ekonomibyggnaden?) här. Där inne fanns allt möjligt. Bla ca 6 döda duvor, massa konstiga maskiner. Sen fanns även detta, det var ett litet kikhål i dörren. Vettifan vad det kunde vara :eek:
Stoffe
Inlägg: 18
Blev medlem: sön 05 apr 2009, 18:39

Inlägg av Stoffe »

[quote=""Korvakalle""]Här är bilder från gårdagens expedition i Hus 16 ;) (Fler bilder kommer). Dock gick vi inte genom hela byggnaden då vi trodde att vi blivit avslöjade. Var ju där på dan ;)
Finns även bilder från en annan byggnad i samma område (Ekonomibyggnaden?) här. Där inne fanns allt möjligt. Bla ca 6 döda duvor, massa konstiga maskiner. Sen fanns även detta, det var ett litet kikhål i dörren. Vettifan vad det kunde vara :eek: [/quote]

ligger den åxå i vilhemsro? måste uppsöka den åxå :rolleyes:
Qonda
Inlägg: 4
Blev medlem: sön 26 apr 2009, 15:18

Inlägg av Qonda »

[quote=""Stoffe""]ligger den åxå i vilhemsro? måste uppsöka den åxå :rolleyes: [/quote]
Den ligger ca 250 meter från Hus 16 ;) För lätt att ta sig in dock =/
Stoffe
Inlägg: 18
Blev medlem: sön 05 apr 2009, 18:39

Inlägg av Stoffe »

[quote=""Qonda""]Den ligger ca 250 meter från Hus 16 ;) För lätt att ta sig in dock =/[/quote]

Tack så mycket för infon! Får dra med en kompis och gå till byggnaden någon gång denna vecka :cool:
Användarvisningsbild
Kvaveberusad
Inlägg: 152
Blev medlem: sön 05 apr 2009, 15:10

Inlägg av Kvaveberusad »

[quote=""Korvakalle""]Sen fanns även detta, det var ett litet kikhål i dörren. Vettifan vad det kunde vara :eek: [/quote]

Troligtvis att du hittade kylrummet :D
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda
Stoffe
Inlägg: 18
Blev medlem: sön 05 apr 2009, 18:39

Inlägg av Stoffe »

[quote=""Kvaveberusad""]Troligtvis att du hittade kylrummet :D [/quote]

Joo fan jag fick panik när jag var inne i kylrummet. tänkte på en skräck film att någon skulle springa och slänga igen dörren haha ;D. Men någonting jag inte fattade.... var det en sekt som hade ett behandlings hem där innan eller? :eek: och sen varför fanns det 1000million sop tunnor där inne och massa wierdo maskiner :P ?
Användarvisningsbild
Kvaveberusad
Inlägg: 152
Blev medlem: sön 05 apr 2009, 15:10

Inlägg av Kvaveberusad »

[quote=""CB Milton""]Nej, det är SVT Växjös slutförvaring av Tippen säsong 1 (1993) och Säsong 2 (1994). :D [/quote]

:D

Underbart
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda
Skriv svar