Broby Sanatorium

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Just nu verkar barnen ha invaderat Broby igen, så att utforska Sanatoriet just nu är ingen bra idé. På området står det bilar parkerade och div. skyltar är uppsatta.

Tänkte enbart ta exteriöra bilder nu när jag var i trakterna för någon dag sedan men sket i det helt...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Elysium
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 22 feb 2009, 15:43

Inlägg av Elysium »

Vi har lite funderingar på att åka ner till Brobys sanatorium, men undrar om det fortfarande står kvar, det kan ju underlätta att veta det, menar jag. Således till frågorna: står det kvar, och är det några problem att ta sig in?
Tacksam för snabba svar.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Elysium""]Vi har lite funderingar på att åka ner till Brobys sanatorium, men undrar om det fortfarande står kvar, det kan ju underlätta att veta det, menar jag. Således till frågorna: står det kvar, och är det några problem att ta sig in?
Tacksam för snabba svar.[/quote]

Se föregående inlägg... -och ja, den står kvar, körde förbi i måndags.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
HDR-fotografen
Inlägg: 5
Blev medlem: tor 09 jul 2009, 00:17

Inlägg av HDR-fotografen »

Var där i onsdags (igår), inga problem. Såg inte skymten av några Tjernobylbarn. Däremot var det någon som gick i byggnaden.
Bild från korridoren.
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""HDR-fotografen""]Var där i onsdags (igår), inga problem. Såg inte skymten av några Tjernobylbarn. Däremot var det någon som gick i byggnaden.
Bild från korridoren.[/quote]

Ser ut som att färgen flagnar fort. Tror det mest såg ut som en vanlig korridor när jag var där för kanske 2 år sen.
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Ser ut som att färgen flagnar fort. Tror det mest såg ut som en vanlig korridor när jag var där för kanske 2 år sen.[/quote]

Mums! Det kanske kan bli riktigt fint snart. Tycker inte om när det ser för nytt ut...
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""HDR-fotografen""]Var där i onsdags (igår), inga problem. Såg inte skymten av några Tjernobylbarn. Däremot var det någon som gick i byggnaden.
Bild från korridoren.[/quote]
Jaså då är lägret över... där ser man. Vad var det för typ som du såg?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
HDR-fotografen
Inlägg: 5
Blev medlem: tor 09 jul 2009, 00:17

Inlägg av HDR-fotografen »

[quote=""Saddam""]Jaså då är lägret över... där ser man. Vad var det för typ som du såg?[/quote]

Tjernobylbarnen fanns där, men jag såg dem inte. Angående personen som smög omkring i byggnaden såg vi aldrig denne. Jag höll på att fotografera i det igenväxta rummet när polaren hör hur det smäller i en dörr i korridoren. Försiktigt smyger vi ut till trapphuset, och då hör även jag steg från våningen ovan oss. Bara till att smita ut där nere.
the watchman
Inlägg: 313
Blev medlem: fre 19 sep 2008, 06:25
Kontakt:

Inlägg av the watchman »

[quote=""HDR-fotografen""]Jag höll på att fotografera i det igenväxta rummet .......[/quote]

Ursäkta en ovetande dalmas men... ? Det igenväxta rummet ?
Lät spännande. Någon bild månne ? :)
HDR-fotografen
Inlägg: 5
Blev medlem: tor 09 jul 2009, 00:17

Inlägg av HDR-fotografen »

[quote=""the watchman""]Ursäkta en ovetande dalmas men... ? Det igenväxta rummet ?
Lät spännande. Någon bild månne ? :) [/quote]

Lät nog bättre än det ser ut.
Skriv svar