Tortyrkammare i ödehus - är UE hobbyn verkligen riskfri...

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Det märkliga är att jag såg denna huslänga från motorvägen på väg ned till Skåne och Blekinge för snart en månad sen. Och ja, den såg väldigt öde ut men inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att det skulle finnas en tortyrkammare i källaren. Det finns liksom inte i ens begreppsvärd.
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Helt sjukt det där... Men man kan ju inte sticka under stol att man blir sugen på att plåta't, det är ju ett fint litet ödetorp med mossan på taket och spretiga skräckträd utanför. Ett bra motiv redan utan vetskapen om det hemska som kan ha försigått där, som ju nu "laddar" en bild mer.

Mysig bild i Aftonbladet idag
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12804477.ab

Passa på ni som bor nära, om jag får gissa så kommer det där jämnas med marken rätt snart när polisen är klar.
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

Vilken sjuk människa :mad: :mad: :mad:
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]Vilken sjuk människa :mad: :mad: :mad:[/quote]

Ingenting mot de som nappar på hans annons:

”Undergivna slynor till min tortyrkällare, för stränga uppdrag utan möjlighet till nåd. Helst från Halland.”
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

[quote=""daytripper72""]Ingenting mot de som nappar på hans annons:

”Undergivna slynor till min tortyrkällare, för stränga uppdrag utan möjlighet till nåd. Helst från Halland.”[/quote]

Ju dom också :eek:
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

Vet att detta blir lite OT och ngt som en del kommer att reagera på...
Sjuka...
Man brukar säga att ungefär 10% är homo/bi sexuella...
Jag har hört siffror på 3-5% som har dominans och eller smärta som en önskad ingrediens i sexlivet...inget som jag räknar som sjukt varken de 3-5% eller de 10% som är homo/bi...

Att det sedan finns psykiskt sjuka människor som är inblandade faller naturligt på samma sätt som de är en större del av de som ligger bakom mord och grova sexövergrepp, men att anse att händelsen i sig är sjuk är i mina ögon inte friskt
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""onord""]Vet att detta blir lite OT och ngt som en del kommer att reagera på...
Sjuka...
Man brukar säga att ungefär 10% är homo/bi sexuella...
Jag har hört siffror på 3-5% som har dominans och eller smärta som en önskad ingrediens i sexlivet...inget som jag räknar som sjukt varken de 3-5% eller de 10% som är homo/bi...

Att det sedan finns psykiskt sjuka människor som är inblandade faller naturligt på samma sätt som de är en större del av de som ligger bakom mord och grova sexövergrepp, men att anse att händelsen i sig är sjuk är i mina ögon inte friskt[/quote]

Ja, så är det nog! Helt normalt var det. Som vilket fredagsmys som helst! Tänkte bara inte på det!
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

[quote=""daytripper72""]Ja, så är det nog! Helt normalt var det. Som vilket fredagsmys som helst! Tänkte bara inte på det![/quote]

Finns en del som tycker att en det är en normal helg att dra en lina...hur normal är DU?
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""onord""]Vet att detta blir lite OT och ngt som en del kommer att reagera på...
Sjuka...
Man brukar säga att ungefär 10% är homo/bi sexuella...
Jag har hört siffror på 3-5% som har dominans och eller smärta som en önskad ingrediens i sexlivet...inget som jag räknar som sjukt varken de 3-5% eller de 10% som är homo/bi...

Att det sedan finns psykiskt sjuka människor som är inblandade faller naturligt på samma sätt som de är en större del av de som ligger bakom mord och grova sexövergrepp, men att anse att händelsen i sig är sjuk är i mina ögon inte friskt[/quote]

Du är inne på rätt spår men blandar ihop det tycker jag. "Händelsen" när den innebär kvarhållande av folk mot deras vilja är självklart sjuk/brottslig. Däremot naturligtvis inget sjukt med vuxna samtyckande människor som är intresserade av dominans/undergivenhet/etc. Men ja, det kan finnas en problematisk gråzon. Intressant fråga.
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
62explore
Inlägg: 393
Blev medlem: tis 16 jun 2009, 09:03

Inlägg av 62explore »

[quote=""riddar m""]Du är inne på rätt spår men blandar ihop det tycker jag. "Händelsen" när den innebär kvarhållande av folk mot deras vilja är självklart sjuk/brottslig. Däremot naturligtvis inget sjukt med vuxna samtyckande människor som är intresserade av dominans/undergivenhet/etc. Men ja, det kan finnas en problematisk gråzon. Intressant fråga.[/quote]

Äntligen ett klokt inlägg. Tack för det.
http://www.62explore.pixbox.se
http://www.flickr.com/photos/62explore/

-Sigmund Freud had an irrational fear of the number 62
Skriv svar