Ghosthouse från ingenstans

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Ghosthouse från ingenstans

Inlägg av Ingemar Johansson »

Var och körde fyrhjuling en bit utanför sundsvall Tills jag såg som det såg ut som en väg fast väl igenvuxet Blev nyfiken och körde in på denna och kom fram till detta huset Samtidigt som jag såg en skogsmaskin som stod still under en paus..

uppgiften jag har fått nu i av en skogmaskinförare som hans morfar har berättad som är nu bortgången för 14år sen.. sägs att damen blev slängd i brunnen av sin karl.för han var förälskad i nån annan kvinna och drog sin väg med gemensama barnet som hon nu letar förtvivlat efter.det flesta bohag finns kvar i huset samt barnvaggan..låter detta huset vara hemligt och finns ändå ingen riktig väg dit.kom bara av en ren slump vid skogstigen..så det var spännande men ruggit.....

Väldigt konstigt att det blev bara en bild trots att jag fotade några bilder :confused: Fotade med min iphone så det blev bara en bild.Ska tillbaka efter midsommar med gummistövlar Är mycke orm enligt maskinföraren..
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Ghosthouse från ingenstans

Inlägg av Grishnac »

Det var värst, det verkar som att du har snokat reda på en kåk som jag har missat! Det trodde jag inte fanns kvar några runt Sundsvall.......

Den vill jag se mer av.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Skriv svar