Tomt hus

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Bubblan
Inlägg: 92
Blev medlem: sön 15 jul 2012, 18:03

Tomt hus

Inlägg av Bubblan »

Hittade ett fascinerande hus i ******.
Någon som har vart in där? Och vet lite mer om vad det har varit för något.

Som jag har förstått det så har varit lägenheter och lokaler för olika verksamheten.

Skulle vara kul att se bilder där inifrån. Inga svårigheter att ta sig in, flertal dörrar står helt öppna och ägaren har inte varit där dom senaste åren och skiter helt fullständigt i det.

Bild
Senast redigerad av 1 Bubblan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
johan h
Inlägg: 59
Blev medlem: mån 13 okt 2008, 17:36

Inlägg av johan h »

Tycker att det är bra onördigt att skriva ut orterns namn,risken är stor att objektet blir vandaliserat eller tillbommat..om du tar bort ortens namn i din tråd så kan jag lägga upp bilder på insidan i tråden
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""johan h""]Tycker att det är bra onördigt att skriva ut orterns namn,risken är stor att objektet blir vandaliserat eller tillbommat..om du tar bort ortens namn i din tråd så kan jag lägga upp bilder på insidan i tråden[/quote]

I och för sig så är väl L*****n ganska så stort, inte helt enkelt hitta till objektet bara för att man får veta vad staden heter.

Skämt å sido, PM:a trådstartaren om att ta bort ortnamn, och när det är gjort, så får vi andra se dina bilder :)

/B
Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Inlägg av Ingemar Johansson »

Är ju lite väl sent nu när man vet orten att ta bort det och sen lägga upp bilder.Har själv passerat byggnaden men dock utan kamera när jag var på väg mot hedemora.Fin byggnad övrigt men kan förstå att det inte händer så mycke i den lilla byn....
Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Inlägg av Ingemar Johansson »

[quote=""benkar""]I och för sig så är väl L*****n ganska så stort, inte helt enkelt hitta till objektet bara för att man får veta vad staden heter.

Skämt å sido, PM:a trådstartaren om att ta bort ortnamn, och när det är gjort, så får vi andra se dina bilder :)

/B[/quote]

Byggnaden ligger igenomfart väg igenom samhället så den passera man ju.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Ja, det tog mig ca 10 s att hitta huset...
Men eftersom jag åkt förbi där några gånger så..... ;)
JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
LINK82
Inlägg: 255
Blev medlem: lör 14 feb 2009, 22:53
Kontakt:

Inlägg av LINK82 »

Kanske ska passa på när jag är ute och virrar runt i området på torsdag.
Lite utsatt läge om man ska besöka det mitt på dagen, men vi får se.....
Bubblan
Inlägg: 92
Blev medlem: sön 15 jul 2012, 18:03

Inlägg av Bubblan »

Är ny inom detta och har inte riktigt läst hederskoden (Sorry)

Men nog ingen större fara skedd.

Det är inte så utsatt. Om du parkar bilen vid en bensin mack och ramlar över gatan så är det ingen som bryr sig.

Om någon vill veta adressen ( Så vidare jag ser att du är seriös ) så är det bara att skicka PM så får vi se hur det löser sig ;)
Bubblan
Inlägg: 92
Blev medlem: sön 15 jul 2012, 18:03

Inlägg av Bubblan »

Höll dock på att skita i brallan när jag klampade in där idag och tänkte ta lite kort. Konstigt mycket folk där som pratade (?) Men skulle tro att det är ungdomar bara som vandaliserar mycket sånt skit här.. Men rädd som man är satt jag bena på ryggen. Prövar lyckan någon annan dag :rolleyes:
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""timpel""]Konstigt mycket folk där som pratade (?) Men skulle tro att det är ungdomar bara som vandaliserar mycket sånt skit här.. [/quote]

Värsta "vandalerna" kring "ruiner" är troligen koppartjuvar, som snokar upp minsta lilla ställe där det kan finnas minsta lilla koppartråd, efter det de som jagar fordonsdelar att sälja, och näst värst, de som ser objekt med mässings eller emaljskyltar som kan stjälas och sedan säljas.

/B
Skriv svar