Blekingeförfall

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Blekingeförfall

Inlägg av Zeahawk »

Forumet gillar inte mig idag, för jag får tydligen inte ladda upp några bilder pga "säkerhetscertifikat saknas" så jag fick kicka liv i mitt gamla bildarkiv och ladda upp bilderna där;

ue.webucation.se

Ett intressant hus det här. Ska enl ryktena vara ett "nybygge" men blev underkänt av besiktningsmannen och har sedan dess lämnats åt sitt öde. Nybygge och nybygge, var nog mycket återanvändning av gammalt material, men oavsett så har moder natur tagit över. Just nu dras husets öde i byråkratins kvarnar i väntan på om det skall rivas eller stå kvar tills någon orkar barmhärtiga sig över det och byråkratin inte orkar snurra hjulen längre. Det som förvånar mig mest är att de kapitalstarka grannarna inte löst problemet på något sätt för länge sedan...

Ursäkta kvalitén, hade bara mobilen med mig.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Intressant hus, fönstren är ju definitivt gamla. Ett hopkok av gammalt och nytt.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Hade ju kunnat bli ett fint litet hus, om man hade fått bygga klart det. Kanske lite sent nu. :)
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Ja taket har ju sjunkit ihop på mitten, syns bra på en bild.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
FraterFrag
Inlägg: 11
Blev medlem: tis 19 okt 2010, 00:42

Inlägg av FraterFrag »

[quote=""Skåningen""]Hade ju kunnat bli ett fint litet hus, om man hade fått bygga klart det. Kanske lite sent nu. :) [/quote]

Det här måste nog beskrivas som ett av de få tillfällen som någon bygger ett UE objekt! ;)
Skriv svar