Mobilt objekt

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Zeb
Inlägg: 168
Blev medlem: tor 25 jun 2009, 14:59

Mobilt objekt

Inlägg av Zeb »

Schysst husbil. Typ.
Notera blomkrukan som står kvar i fönstret till vänster.

Off topic;
Ska försöka luska ut Flickr vid tillfälle. Är det bara att ladda upp bilderna till olika "Sets" så är det klart?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Det där ser man inte varje dag! Skulle tippa på att någon räddat huset från rivning... är det nått större byggprojekt i närheten -t.ex. vägbygge?

Ang. flickr så kan man säga att "sets" är album eller mappar du samlar bilderna i. En bild kan även läggas in i flera olika sets om man så önskar. Lycka till. ;)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Zeb
Inlägg: 168
Blev medlem: tor 25 jun 2009, 14:59

Inlägg av Zeb »

[quote=""Saddam""]Det där ser man inte varje dag! Skulle tippa på att någon räddat huset från rivning... är det nått större byggprojekt i närheten -t.ex. vägbygge?

Ang. flickr så kan man säga att "sets" är album eller mappar du samlar bilderna i. En bild kan även läggas in i flera olika sets om man så önskar. Lycka till. ;) [/quote]

Ekipaget är utrullat på vad som verkade vara en provisorisk grusväg på en åker. Jag hade inte tid att utforska omgivningen utan tvärnitade bara med bilen och tog några bilder. Jag får kolla upp det hela mer nästa gång jag åker förbi.

Tack för Flickr-tips!
Syntax
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 10:41

Inlägg av Syntax »

Jag tycker det ser ut som att det saknas en del av huset?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""Syntax""]Jag tycker det ser ut som att det saknas en del av huset?[/quote]

Äh en halv vägg mer eller mindre spelar väl ingen roll.
Skriv svar