Norra Skåne
Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde
Norra Skåne
Liten upptäckfärd i norra Skåne.Ser ut som en skola eller kanske ett missionshus
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Är också från Norra Skåne, välkommen hit.
Gick det att komma in på ställena eller var det igenbommat?
Gick det att komma in på ställena eller var det igenbommat?
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem
............................................................................
http://www.folktomt.nu
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Ser en Toyota Celica på en utav bikderna. Pop-upp-lysena är barndomsminnen, riktigt häftigt på den tiden. 
[quote=""Tox""]Räknas det som inbrott om man går in om dörren är öppen?[/quote]
Tar du dig in utan att göra åverkan så räknas det som olaga intrång. Bryter du dig in, om du t.ex. bräcker ett lås så är det inbrott...
Men då måste någon se dig och anmäla dig, måste även vara rätt person. Vem som helst duger inte, så använd dina ninja-skills.

[quote=""Tox""]Räknas det som inbrott om man går in om dörren är öppen?[/quote]
Tar du dig in utan att göra åverkan så räknas det som olaga intrång. Bryter du dig in, om du t.ex. bräcker ett lås så är det inbrott...
Men då måste någon se dig och anmäla dig, måste även vara rätt person. Vem som helst duger inte, så använd dina ninja-skills.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
★★★★★
[quote=""Tox""]Måste vara rätt person? Är det olagligt så är det olagligt?
Ja Celica var en drömbil när det begav sig.Minns när en kompis köpte en ny och var kung i kvarteret
[/quote]
Tror han menar att du måste ha ganska mycket otur om du stöter på någon som tar det så långt som att polisanmäla dig
De jag har stött på har inte haft några problem med att man har kikat runt, har du lite otur kanske han/hon ber dig att lämna platsen.
Ja Celica var en drömbil när det begav sig.Minns när en kompis köpte en ny och var kung i kvarteret

Tror han menar att du måste ha ganska mycket otur om du stöter på någon som tar det så långt som att polisanmäla dig

[quote=""syrgas""]Tror han menar att du måste ha ganska mycket otur om du stöter på någon som tar det så långt som att polisanmäla dig
[/quote]
Ja det, samt att vem som helst inte kan anmäla dig för olaga intrång. Har jag fattat det rätt så är det hon/han som äger byggnaden eller marken som kan göra det, ingen annan.

Ja det, samt att vem som helst inte kan anmäla dig för olaga intrång. Har jag fattat det rätt så är det hon/han som äger byggnaden eller marken som kan göra det, ingen annan.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
★★★★★
★★★★★