Ingen som besökt sin stuga på ett tag.

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Hellman
Inlägg: 15
Blev medlem: sön 09 aug 2015, 17:45

Ingen som besökt sin stuga på ett tag.

Inlägg av Hellman »

Ute och plockade svamp så sprang jag på detta ställe. Mitt första inlägg. :)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Baumholtzer
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 16 apr 2010, 10:41

Inlägg av Baumholtzer »

Om de där matjesburkarna har legat sedan senaste besöket lär innehållet vara spännande :)
Användarvisningsbild
Hellman
Inlägg: 15
Blev medlem: sön 09 aug 2015, 17:45

Inlägg av Hellman »

Tänkte inte på att jag skulle kolla sista förbrukningsdag, ville inte röra burkarna heller! :D
Användarvisningsbild
dalo
Inlägg: 80
Blev medlem: lör 16 okt 2010, 20:10
Kontakt:

Inlägg av dalo »

[quote=""Hellman""]Tänkte inte på att jag skulle kolla sista förbrukningsdag, ville inte röra burkarna heller! :D [/quote]

Det har jag full förståelse för :) Men synd ändå, det kan säga mycket om när stället senast var "aktivt". Såvida förstås det inte är någon annan som efter att det vart öde har släpat dit saker.
/ Daniel Lönn
Användarvisningsbild
Osprey
Inlägg: 484
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 18:02

Inlägg av Osprey »

Jag tycker att det ser ut som någon form av övernattningsstuga, med tanke på den rätt sparsamma möbleringen och utrustningsgraden. Kanske någon stuga som ett företag eller en klubb har haft och sedan har företaget gått i kk eller klubben upphört....

Konstigt att inte matjessillen jäst mer och sprängt burkarna, så som dess nära släkting ofta gör. Kanske är den inte så jättegammal ändå..?
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Är det plastväxter som står på bänken? Rent spontant så vore det ju det mest självklara men vad det är för typ av växt som står i hinken framgår inte.
Skriv svar