Björnhammar

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""tsod""]Hade med mig min drone och tog några sekvenser kring Björnhammaren.

Video: http://youtu.be/NrZnhXCfntk[/quote]
Coolt. Bra räckvidd på den där drönaren. Där i slutet trodde jag att du skulle flyga in i huset -men icke. :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
phoebe81
Inlägg: 8
Blev medlem: ons 05 aug 2015, 13:02

Inlägg av phoebe81 »

Det påbörjades en rivning av husen på lyckliga gatan för några år sen, men blev inte klart på grund av att det inte fanns pengar. Bruket gick i konkurs för nåt år sen eller nåt sånt. Min kusin, min moster och hennes make bor i byn & dom är inte så glada över att det är så mycket folk och ränner där. Men det kan bero på att folk inte respektera att det bor folk i området & kommer dit mitt i natten, slår sönder saker och tillochmed har gått in i deras hus när min kusin låg & sov. Bara för någon vecka sen var det någon som slog sönder ett fönster mitt i natten på ett av husen bredvid deras hus.

Är man trevlig och pratar med dom, så kan man få veta mycket om byns historia. Men det är dålig stil av folk att åka dit mitt i natten när folk som bor där försöker sova. Min kusin har vissa nätter börjat hålla vakt eftersom det förstörs så mycket under nätterna.

Eftersom dom har bott där så länge jag kan minnas, så har jag varit i Björnhammar många gånger och minns när byn var full av liv. Jag minns när det bodde folk på lyckliga gatan.
Skriv svar