Hamrånge, Gärstrikland - 7st flerfamiljshus

Självbeskrivande.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

international
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 17:08

Hamrånge, Gärstrikland - 7st flerfamiljshus

Inlägg av international »

7st totalt övergivna flerfamiljshus med 4st medelstora lägenheter i varje finns i hamrånge i gästrikland. väl värt en tur.

koordinater: 60.937468° 17.139477°
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Hamrånge, Gärstrikland - 7st flerfamiljshus

Inlägg av Grishnac »

Noterat!!!

Men du, koordinaterna stämmer inte riktigt...60.93 finns ju inte eftersom 60.59 är sista position...
Senast redigerad av 1 Grishnac, redigerad totalt 0 gånger.
Nikurasu
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 14:59
Kontakt:

Inlägg av Nikurasu »

Grishnac där har du fel eftersom hittade positionen, så jag vet vart dom ligger :) Göra en gemensam tripp kanske?
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Nikurasu""]Grishnac där har du fel eftersom hittade positionen, så jag vet vart dom ligger :) Göra en gemensam tripp kanske?[/quote]

Hmm, med eniros karttjänst hittar jag itne postitionen.....men nog kan vi ta en tripp neröver någon dag.
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Sv: Hamrånge, Gärstrikland - 7st flerfamiljshus

Inlägg av wildhack »

Koordinaterna är angivna i grader med decimaler (dvs inte grader.minuter) så det verkar inget större fel på dem.
Men testar jag dem hamnar jag ute vid Norrsundet, inte Hamrånge direkt. Rätt?
Nikurasu
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 14:59
Kontakt:

Inlägg av Nikurasu »

[quote=""wildhack""]Koordinaterna är angivna i grader med decimaler (dvs inte grader.minuter) så det verkar inget större fel på dem.
Men testar jag dem hamnar jag ute vid Norrsundet, inte Hamrånge direkt. Rätt?[/quote]

hamnade själv oxå i norrsundet...
Tomt & Öde
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 22:05
Kontakt:

Inlägg av Tomt & Öde »

[quote=""Nikurasu""]Grishnac där har du fel eftersom hittade positionen, så jag vet vart dom ligger :) Göra en gemensam tripp kanske?[/quote]

Bild
Finns det plats för en tredje?
:)
Centrala Sverige - http://www.tomtochode.se
Nikurasu
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 14:59
Kontakt:

Inlägg av Nikurasu »

Kan meddela att husen snart inte finns kvar längre då det är en rivningsfirma där nu och jämnar husen med marken...
Tomt & Öde
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 22:05
Kontakt:

Inlägg av Tomt & Öde »

[quote=""Nikurasu""]Kan meddela att husen snart inte finns kvar längre då det är en rivningsfirma där nu och jämnar husen med marken...[/quote]

Ja, se där... man måste vara snabb för att hinna med...

Jag hade en bortglömd tvättstuga på g här hemma, eftersom ägaren bor långt bort och ingen vet riktigt vad han heter så har jag varit förbi där ganska ofta för att se om nån varit där, (dom har sommarstuga bredvid)

Förra veckan såg jag att nån tagit ner lite småbjörkar i kanten på en åker i närheten, tänkte att undra om man skulle varit in och kikat igen...
Igår lade jag märke till nåt konstigt i min ögonvrå (åker den här vägen till jobbet varje dag)... Någonting var fel... Något saknades... Tvättstugan!
Helvetes djävla skit... Nu missade man den också... :|
Centrala Sverige - http://www.tomtochode.se
erro
Inlägg: 286
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 16:00

Inlägg av erro »

Om man fick en krona för alla gånger man tänkt "det där verkar intressant, jag ska nog ta och återkomma innan det är försent" men ändå inte hunnit i tid så... skulle man kanske inte vara rik men ha råd med... tja, en öl på krogen eller nåt?
http://erro.se

Spår av människor - Traces of mankind
Skriv svar