Skanekhallen i Kävlinge.

Fabriker, verkstäder, lagerlokaler etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Silfverfisk
Inlägg: 35
Blev medlem: ons 21 dec 2011, 00:42

Inlägg av Silfverfisk »

[quote=""Skåningen""]Passningen om outningen såg jag :-)
Har kollat dina bilder och det ser ut som vi missat någon del. Tänker på nycklarna och matsalen. Den missade jag helt, var nog aldrig i den delen. Blev snöstorm under tiden vi var där så vi fick avbryta.[/quote]

Har inga problem med outning av rostiga fabriker. Privata små bostadshus ska man nog tänka sig för innan man avslöjar.

:)
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Bara tänk lukten i det matrummet :-(
Får väl bli ett återbesök för att kolla in resten. Stort är det i alla fall.

[quote=""Silfverfisk""]Ja, matsalen var fet. Äcklig att tänka sig att de satt där och åt Scans köttprodukter efter att de varit i det stinkande slakteriet.[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Silfverfisk
Inlägg: 35
Blev medlem: ons 21 dec 2011, 00:42

Inlägg av Silfverfisk »

Bor du nära så har jag ett fint tips i Ekeby (Hälsingborg). Du kanske vet vad jag menar redan?
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Silfverfisk""]Kanske att denna tråd (med sitt avslöjande om var det ligger osv.) har varit med och bidragit till dessa stölder. vem vet? :rolleyes:
[/quote]
Jaså börjar du också fundera i dessa banor? Välkommen till gänget!

Fina bilder, jaså var matsalen såpass orörd under ditt besök. Nu i December såg det ut som ett mindre krig drabbat just den delen av byggnaden.
[quote=""Skåningen""]Passningen om outningen såg jag :-)
Har kollat dina bilder och det ser ut som vi missat någon del. Tänker på nycklarna och matsalen. Den missade jag helt, var nog aldrig i den delen.[/quote]
Jag tyckte att det låg nycklar precis överallt . . .
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Jag tänkte på den bilden på hans Facebooksida där de var en matsal där man tog mat och det fanns sådana staket som man ska stå kö i. Och sedan hade han ett foto på en hel nyckeltavla.
Den matsalen var nog inte samma som vi var i och jag såg inte nyckeltavlan.


[quote=""Saddam""]Jaså börjar du också fundera i dessa banor? Välkommen till gänget!

Fina bilder, jaså var matsalen såpass orörd under ditt besök. Nu i December såg det ut som ett mindre krig drabbat just den delen av byggnaden.

Jag tyckte att det låg nycklar precis överallt . . .[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Sodomi var uppenbarligen ett stort problem på Scan...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Silfverfisk
Inlägg: 35
Blev medlem: ons 21 dec 2011, 00:42

Inlägg av Silfverfisk »

[quote=""Skåningen""]Jag tänkte på den bilden på hans Facebooksida där de var en matsal där man tog mat och det fanns sådana staket som man ska stå kö i. Och sedan hade han ett foto på en hel nyckeltavla.
Den matsalen var nog inte samma som vi var i och jag såg inte nyckeltavlan.[/quote]

Nyckeltavlan var hos vaktmästaren (på Bottenvåningen) i samma hus som matsalen. När vi kom ut så sprang en polis med sin hund på taket på huset brevid och då märket vi att hela området var omringat av polisbilar med blåljus. Tur hade vi att vi kunde smita undan lite disktet igenom en buske och sedan ut genom ett hål i staketet. Fattar inte att de kunde bli sådant pådrag pga. av lilla mig? :confused:
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Vi var nog aldrig i den delen. Sedan var vela källaren vattenfyllda på den delen som vi var i. Ca 40-50cm vatten.
Polisen är nog på jakt efter koppartjuvarna som har härjat där. Hund och flera polisbilar är ju lite overkill för olaga intrång ;)

[quote=""Silfverfisk""]Nyckeltavlan var hos vaktmästaren (på Bottenvåningen) i samma hus som matsalen. När vi kom ut så sprang en polis med sin hund på taket på huset brevid och då märket vi att hela området var omringat av polisbilar med blåljus. Tur hade vi att vi kunde smita undan lite disktet igenom en buske och sedan ut genom ett hål i staketet. Fattar inte att de kunde bli sådant pådrag pga. av lilla mig? :confused: [/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Han som vet
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 10 sep 2011, 21:23

Sv: Skanekhallen i Kävlinge.

Inlägg av Han som vet »

Olaga intrång på området är en sak......inbrott i en byggnad är en annan sak ;)
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Ja, alla de som håller på med inbrott har förstört mycket för oss som håller på med olaga intrång :) :cool:

[quote=""Han som vet""]Olaga intrång på området är en sak......inbrott i en byggnad är en annan sak ;) [/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Skriv svar