H2 Water Helsingborg AB

Fabriker, verkstäder, lagerlokaler etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

sydstat
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 04 jul 2013, 19:58

Inlägg av sydstat »

finns många sett att ta sig in i mejeriet. bland annat så är det stora hål i stängslet runt om sen så är det inte svårt att ta sig in i huvudbyggnaden. sist jag var där så var de bara att gå in genom en dörr på baksidan sen klättra över några pallar som låg en bit in. men de var också för kanske 2-3 månader sen. funderar på att göra ett besök med kompisarna nu i veckan...
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""sydstat""]finns många sett att ta sig in i mejeriet. bland annat så är det stora hål i stängslet runt om sen så är det inte svårt att ta sig in i huvudbyggnaden. sist jag var där så var de bara att gå in genom en dörr på baksidan sen klättra över några pallar som låg en bit in. men de var också för kanske 2-3 månader sen. funderar på att göra ett besök med kompisarna nu i veckan...[/quote]
Du läste uppenbarligen inte vad jag skrev i mitt förra inlägg. För tre veckor sedan gick det inte att komma in i huvudbyggnaden. Någon öppen dörr på baksidan fanns inte. Stängslet och grinden var lagat, man fick klättra för att komma in...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar