Övergivet sågverk

Fabriker, verkstäder, lagerlokaler etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Vackert som en tavla av Zorn :)


[quote=""riddar m""]Mmmm! Denna bilden alltså! Fint!![/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
karlskronaurban
Inlägg: 8
Blev medlem: mån 04 feb 2013, 10:59

Inlägg av karlskronaurban »

Okejokej =) bor ju inte så jättelångt därifrån kan ju kika till stället har enbart kört börbi med , Kanske man ska ta sig en liten vända där inne sen uppdatera så fort jag varit där hur det är om det ens står någoting kvar =)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""riddar m""]Mmmm! Denna bilden alltså! Fint!![/quote]
Tackar. Konstigt att du inte upptäckt den tidigare... :rolleyes:
[quote=""Skåningen""]Vackert som en tavla av Zorn :) [/quote]
Jaså, det tycker du. Tack tack.
[quote=""karlskronaurban""]Okejokej =) bor ju inte så jättelångt därifrån kan ju kika till stället har enbart kört börbi med , Kanske man ska ta sig en liten vända där inne sen uppdatera så fort jag varit där hur det är om det ens står någoting kvar =)[/quote]
Ja gör det, alltid kul med uppdateringar om läget. Ibland har man ju gått efter 3-6 år gamla beskrivningar och hoppats på det bästa. Vissa gånger har man tur -stället ser ut som det "alltid" har gjort eller så möts man av en stooor grusparkering...

Men ha inte allt för höga förhoppningar om sågverket nu.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Vi körde förbi i helgen och jag såg då att grindarna in på området var låsta och en var blockerad av en skopa. Det känns som om ägaren styrt upp det, det var ju helt öppet när vi där Saddam.

Dom där torkfläktarna på bilden är imponerande, det vore synd om de rensat bort allt, hmm jag la nog inte ut mina bilder därifrån, får göra det i helgen.
Skriv svar