Pappersbruket I Örebro

Fabriker, verkstäder, lagerlokaler etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

PennybridgeCrew
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:59
Kontakt:

Pappersbruket I Örebro

Inlägg av PennybridgeCrew »

Godagens! Jag och en polare drog runt lite i östra Örebro och hade inte så mycket att göra... Då kom vi på att Örebro Pappersbruk (senare karotngbruk) ligger däromkring. Vi gled förbi och kröp in under en grind och kom in på en stor platt asfalts yta full med tegelhögar (som tidigare varit en del av fabriken när de väl stod upp). Vi gick vidare in i nån slags lastavdelning med en gammal tåg-terminal mm. Inte så mycket att se där men vi hittade lite gamla dokument, utrymmningsplaner, fikarum med bord och stolar mm. Vi hittade även en stor hög med döda fåglar (lite konstigt om du frågar mig). Det fanns även en till avdelning som fortfarande står upp. Den var och till för lastbilar och inte tåg. Men eftersom att den enda vägen dit var förbi ett par bostads/ kontorshus och vi riskerade att bli upptäckta så gick vi tyvärr inte in. Detta hus har jag inte hittat mycket om så ville bara tipsa om detta. Hyfsat för nybörjare dock ganska lätt att bli upptäckt... Nån som vet något mer om denna fabrik? //PennybridgeCrew
Syntax
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 10:41

Inlägg av Syntax »

Du tog inte några bilder?
PennybridgeCrew
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:59
Kontakt:

Inlägg av PennybridgeCrew »

Jo! Ska ladda upp dem på internet så snabbt som möjligt! Skickar länk då.
// PennybridgeCrew
Döm inget före du har sett det!
PennybridgeCrew
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:59
Kontakt:

Inlägg av PennybridgeCrew »

Döm inget före du har sett det!
Skriv svar